Przejdź do treści

Zasady Rekrutacji – Master of Business Administration w ochronie zdrowia

DLA KOGO:

REKRUTACJA NA ROK 2026/2027

  • Termin uruchomienia studiów: luty 2026 r.
  • Termin rozpoczęcia internetowej rejestracji: 25 września 2025 r. do 22 października 2025 r.
  • Termin ogłoszenia wyników kwalifikacji: 31 października 2025 r. godz. 15:00
  • Termin przyjmowania dokumentów od osób zakwalifikowanych: do 20 listopada 2025 do godz. 15.00
  • Niezłożenie dokumentów w wymaganym terminie wiąże się ze skreśleniem z listy słuchaczy i wejściem na nią osoby z lisy rezerwowej.
  • Kierownik kierunku może podjąć decyzję o wydłużeniu terminu przyjmowania dokumentów ale nie później niż na 7 dni przed obowiązującym terminem.

Uczestnikami studiów mogą być osoby, które spełniają łącznie wszystkie poniższe warunki:

1) są zatrudnione w sektorze biomedycznym, tj.:

  • pracownicy podmiotów leczniczych w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, lub
  •  osoby wykonujące zawód medyczny, lub
  • osoby zatrudnione w przedsiębiorstwach o profilu farmaceutycznym, wyrobów medycznych, rozwiązań IT dla sektora ochrony zdrowia, badań klinicznych, biotechnologicznym – niezależnie od formy zatrudnienia, lub
  • pracownicy uczelni wyższych o profilu biomedycznym, lub
  • pracownicy administracji systemu ochrony zdrowia i obszaru zdrowia publicznego, z wyłączeniem pracowników Agencji Badań Medycznych.

2) są absolwentami studiów I lub II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich;
3) są osobami, które dobrowolnie zadeklarowały chęć uczestnictwa w studiach, tzn. nie mogą być delegowane przez pracodawcę do uczestnictwa w studiach;
4) są osobami, których doświadczenie zawodowe w sektorze biomedycznym wynosi minimum 5 lat z czego 1,5 roku na stanowisku kierowniczym.

ZASADY KWALIFIKACJI:

Na studia mogą zostać zakwalifikowani kandydaci, którzy:

1) w terminie naboru zapiszą się na studia poprzez system Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK), wypełnią formularz zgłoszeniowy i wgrają wymagane dokumenty:

  • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych;
  • CV w języku polskim (uwzględniające przebieg zatrudnienia, w szczególności w sektorze biomedycznym, wraz ze wskazaniem miejsca i  daty zatrudnienia oraz zajmowane stanowiska);
  • list motywacyjny;
  • oświadczenie o zatrudnieniu w sektorze biomedycznym i posiadanym doświadczeniu zawodowym
  • oświadczenie o dobrowolności uczestnictwa
  • klauzula RODO.
  • zgoda na przekazanie danych osobowych do ABM celem kontroli

2) mieszczą się w grupie docelowej opisane w części „dla kogo”;

Zgłoszenia zawierające uchybienia formalne w postaci braku spełnienia warunków kwalifikacji zostaną odrzucone.

O wynikach weryfikacji formalnej kandydaci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany w formularzu zgłoszeniowym.

INSTRUKCJA WGRYWANIA DOKUMENTÓW

ZASADY PRZYJĘCIA NA STUDIA:

Osoby zakwalifikowane w terminie od daty kwalifikacji do 20 listopada 2025, zobowiązane są złożyć osobiście lub przesłać pocztą:

  • podpisany formularz zgłoszeniowy – wygenerowany i wydrukowany z IRK; 
  • oświadczenie o dobrowolności uczestnictwa w studiach podyplomowych; 
  • zaświadczenie pracodawcy potwierdzające spełnienie warunku zatrudnienia w sektorze biomedycznym oraz wymagany wymiar doświadczenia zawodowego albo wydruk z właściwego rejestru osób uprawnionych do wykonywania danego zawodu medycznego potwierdzający spełnienie warunku przyjęcia; 
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich wraz z oryginałem do wglądu w celu potwierdzenia za zgodność z oryginałem przez upoważnionego pracownika Uczelni albo kserokopię dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich poświadczoną przez notariusza;
  • CV w języku polskim (uwzględniające przebieg zatrudnienia, w szczególności w sektorze biomedycznym, wraz ze wskazaniem miejsca i  daty zatrudnienia oraz zajmowane stanowiska); 
  • list motywacyjny;
  • klauzula RODO. 
  • zgoda na przekazanie danych osobowych do ABM celem kontroli

Do dyplomu ukończenia studiów uzyskanego za granicą należy dołączyć jego tłumaczenie przysięgłe. 
W przypadku innego nazwiska na dyplomie oraz dowodzie osobistym, kandydat zobowiązuje się przedstawić do wglądu dokument poświadczający zmianę nazwiska. 

W przypadku braku wymaganych dokumentów, kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe może zostać poproszony o uzupełnienie braków w dokumentacji w ciągu 3 dni roboczych od dnia poinformowania kandydata o brakach.

Dokumenty należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą (z dopiskiem zawierającym nazwę studiów podyplomowych)
na adres:

Centrum Kształcenia Podyplomowego 

Ul. Dewajtis 5 pok. 99

Warszawa 01-815

godziny przyjęć dokumentów 9.00-15.00.

Za dzień złożenia dokumentów w przypadku przesyłki pocztowej uważa się datę wpływu przesyłki do UKSW

O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń (dzień i godzina zgłoszenia).

W przypadku, gdy liczba kandydatów, którzy przeszli pozytywnie proces rekrutacji będzie większa od liczby miejsc przewidzianych na dane studia podyplomowe kandydaci zostaną wpisani na listę rezerwową.

Osoby wpisane na listę rezerwową będą stanowiły co najwyżej 50% ogólnego limitu przyjęć, tj. maksymalnie 15 osób. 

Kandydaci z listy rezerwowej będą kolejno włączani na listę uczestników studiów podyplomowych danego programu, w przypadku zwolnienia miejsc przed rozpoczęciem studiów podyplomowych w ramach danej edycji studiów.

OPŁATY

Studia są bezpłatne, pod warunkiem ich ukończenia.

Finansowane z projektu „Innowacje biomedyczne – studia MBA i studia podyplomowe dla wzmocnienia polskiego rynku ochrony zdrowia – UKSW” nr 2023/ABM/06/00016/P/03.

25 stycznia 2025